1234 ViimeLast

Heinäkuuta perjantai - maanantaina SAL

1. Heinäkuuta perjantai - maanantaina SAL

Hyvää päivää kaikille! Tänä viikonloppuna on meidän SAL GK ja GK kaavioita. En voi osallistua ystäväni ja aion olla menossa ulos kaupungista huomenna ja takaisin tiistai-iltana 3 päivän maakunnan turnaukseen. Meidän golfia pari pelejä ennen turnausta saat tuntumaa aikana - eikä yksi meistä on ollut tämän aikaisemminkin. I syytä iloita sinun kaikki kuitenkin!

On kuka tahansa osallistua?
    Wendy

No olen ommellut tänä aamuna, ja en ole varma, I on mahdollisuus noutaa myöhemmin tänä iltana joten ajattelin mennä eteenpäin ja lähettää minun edistystä. Kertoo itse ylös, että kuvia täällä kattaa tiistaista torstaihin sekä viikonloppuna, mutta että meidän kaikkien on tapana lähettää aika viimeisen päivityksen meidän loppuun maanantaina. Onko tämä totta? Jos ei, minä aloitan, yrittää ottaa perjantaiaamuna kuvan sekä maanantai, yksi SAL täällä. Joka tapauksessa tämä on Night Cafe tänään puoleenpäivään. Olen ollut tyytyväinen minun edistystä haasteeseen seurauksena. Pistellyt joka päivä ja laitoin 1,844 silmukkaa viime 7 päivää tuoda minun koko 12,532 203,850 projektin loppuun. Se on hyvä minulle, koska olen suhteellisen hidasta stitcher. Yritän opettaa itseäni pistellä 2-kädellä, mutta olen melko vakavasti oikealla kädellä ja aivoni ei toimi niin. Melko hyvin, kun käytetään Yksisäikeinen säiettä, mutta kahdella säikeellä ja silmukkaa vaikka ompelemalla vasemmalla kädellä on ongelma. Mutta pitää harjoitella ja saan paremmin sitä. En ole lisännyt uusia värejä sen koska otin sen kierto uudelleen, joten olen edelleen 76 88 värejä käytössä. Aion lisätä joitakin olen siirtyä sivulla 4 koska tulen saamaan osaksi vihreiden ensimmäistä kertaa. Joten ensimmäinen kuva on, missä työ oli, kun laitoin sen takaisin runkoon ja toinen on minun nykyinen kehitys.

Click image for larger version. 

Name:	Starting Point.jpg 
Views:	9 
Size:	975.5 KB 
ID:	8839 Lähtökohta 7/2/18 Click image for larger version. 

Name:	2018-07-09.jpg 
Views:	9 
Size:	1.01 MB 
ID:	8840 Edistystä vuodesta 7/9/18
    Debbie K. Illinoisissa

1. Vastaukset: 140
    08-03-2017 03:10 PM
  2. Vastaukset: 176
    08-02-2012 04:37 PM
  3. Vastaukset: 233
    08-11-2011 11:11 PM
  4. Vastaukset: 110